Paziņojums par personas datu aizsardzību.
Podlasiak Andrzej Cylwik spółka komandytowa, kuras juridiskā adrese ir Bjalistokā, reģistrēta Polijas Republikas centrālajā reģistrā un informācijā par saimniecisko darbību, ko glabā par ekonomiku atbildīgais ministrs, ar: uzņēmējdarbības vietas adresi: Przędzalniana 60, 15-688 Białystok un piegādes adresi: Przędzalniana 60, 15-688 Białystok, NIP 9662160121, REGON 521350544, e-pasta adresi: birojs@vannasistaba-rea.lv, ar šo informē, ka sakarā ar 2018. gada 25. maija spēkā stāšanos. Eiropas Parlamenta un Padomes 2016. gada 27. aprīļa Regulai (ES) 2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46/EK (“Vispārīgā datu aizsardzības regula”) (“RODO”), tā var apstrādāt Jūsu datus kā personas datu pārzinis, ja tam ir atbilstošs tiesiskais pamats. Atbilstoši savas darbības jomai pārzinis apstrādā jūsu personas datus dažādiem mērķiem, taču tas vienmēr tiek darīts saskaņā ar tiesību aktiem.
Saistībā ar iepriekš minētajām izmaiņām mēs kā pārzinis jūs informējam, ka jūsu personas datu apstrādes mērķis ir:
1. lai varētu sniegt pakalpojumus elektroniski un izpildīt līgumu, kura līgumslēdzēja puse esat jūs, kopā ar iespēju veikt darījumus un maksājumus par pirkumiem – apstrādes nepieciešamība līguma izpildei (RODO 6. panta 1. punkta b) apakšpunkts),
2. pirkumu, kas veikti bez reģistrācijas, apstrāde – apstrāde, kas nepieciešama līguma izpildei (RODO 6. panta 1. punkta b) apakšpunkts),
3. sūdzību izskatīšana – apstrādes nepieciešamība līguma izpildei (RODO 6. panta 1. punkta b) apakšpunkts),
4. analītiskas un statistiskas darbības, ko veic, lai uzlabotu pakalpojumu kvalitāti, lietotāju uzvedības un darbības analīze ar iespēju uzzināt lietotāju vēlmes, – Administratora likumīgās intereses (RODO 6. panta 1. punkta f) apakšpunkts),
5. lai celtu, izvirzītu vai aizstāvētu pret prasībām – apstrādes juridiskais pamats – Administratora likumīgās intereses (6. panta 1. punkta f) apakšpunkts RODO), kas ir tā tiesību aizsardzība,
6. nodrošināt iespēju sazināties ar klientu pa tālruni un e-pastu, lai izpildītu pasūtījumu vai noskaidrotu neskaidrības saistībā ar darījumu, ko veic Podlasiak Andrzej Cylwik sp. k. Klientu apkalpošanas birojs.
Saskaņā ar spēkā esošajiem noteikumiem jūsu dati tiek glabāti tik ilgi, cik nepieciešams, lai veiktu iepriekš minētos mērķus vai procedūru, kas tieši saistīta ar darījuma noslēgšanu.
Podlasiak Andrzej Cylwik sp. k. kā jūsu personas datu administrators garantē pilnīgu drošību un konfidencialitāti. Katrā posmā mēs sniedzam Jums iespēju paplašināt savas zināšanas un pārvaldību attiecībā uz personas datu glabāšanu pēc iepriekšējas sazināšanās pa e-pastu biuro.rea@podlasiak.com.pl un pilnvarotas personas veiktas pārbaudes.
Pēc jūsu pieprasījuma mēs sniedzam jums iespēju atsaukt savu piekrišanu un pilnībā dzēst P.H. “Podlasiak” Andrzej Cylwik glabātos personas datus.
Uzņēmums P.H. “Podlasiak” Andrzej Cylwik garantē drošību un pilnīgu kontroli pār jūsu personas datu apstrādi un glabāšanu.
Internetveikalu, kas darbojas adresē www.lazienka-rea.com.pl, vada uzņēmums:. Podlasiak Andrzej Cylwik sp. k..NĪP Nr.: 966-216-01-21; REGON: 521350544.
Par sūdzībām lūdzam ziņot uz šādu adresi: birojs@vannasistaba-rea.lv.
Tehnisku jautājumu gadījumā lūdzam sazināties ar: birojs@vannasistaba-rea.lv.
*tel.+37 066105655
pon. – t. 7:00 – 1500
Korespondences adrese:
ul. Przędzalniana 6L
15-688 Białystok
*Personāla pieņemšana: pirmdiena – piektdiena no plkst. 7:00 līdz 14:45 *.
Mēs izmantojam šādu pārvadājumu uzņēmumu pakalpojumus: DPD (www.dpd.com.pl), Rohlig-Suus (www.suus.com). Atkarībā no iegādātajām precēm, to specifikas, svara, izmēriem mēs pielāgojam atbilstošu pārvadātāju un sūtījuma veidu. Kurjeri piegādā pakas no plkst. 8.00 līdz 16.00, piegāde citā laikā ir tikai kurjera labās gribas jautājums. Piegādes maršruts un precīzs laiks ir atkarīgs tikai no kurjera. Vēlamies atgādināt, ka sūtījumiem, kuru svars pārsniedz 30 kg, kurjeram nav pienākuma nogādāt preces Pircēja telpās. Ar šādiem sūtījumiem kurjers piegādā preces līdz adresāta ēkai, pēc iespējas tuvāk, ņemot vērā ceļu infrastruktūras stāvokli. Vienlaikus informējam, ka ir iespējams iegādāties preču nogādāšanas Pircēja telpās pakalpojumu par summu PLN 100 bruto. Lai pasūtītu šādu pakalpojumu, lūdzu, sazinieties ar mums tūlīt pēc pirkuma veikšanas.
VEIKALA NOTEIKUMI UN NOSACĪJUMI
LAZIENKA-REA.PL
SASTĀVDAĻAS:
1. VISPĀRĪGIE NOTEIKUMI
2. ELEKTRONISKIE PAKALPOJUMI INTERNETA VEIKALĀ
3. PĀRDOŠANAS LĪGUMA NOSLĒGŠANAS NOTEIKUMI
4. NORĒĶINU PAR PRECI VEIDI UN NOTEIKUMI
5. PRECES PIEGĀDES UN SAŅEMŠANAS IZMAKSAS, VEIDI UN LAIKS
6. PRODUKTU SŪDZĪBAS
7. ĀRPUSTIESAS SŪDZĪBU UN PĀRSŪDZĪBU PROCEDŪRAS UN NOTEIKUMI PAR PIEKĻUVI ŠĪM PROCEDŪRĀM
8. ATTEIKUMA TIESĪBAS (ATTIECAS UZ PĀRDOŠANAS LĪGUMIEM, KAS NOSLĒGTI NO 2014. GADA 25. DECEMBRA UN TURPMĀK).
9. NOTEIKUMI PAR UZŅĒMĒJIEM
10. NOBEIGUMA NOTEIKUMI
11. ATTEIKUMA VEIDLAPAS PARAUGS
Interneta veikals www.lazienka-rea.pl rūpējas par patērētāju tiesībām. Patērētājs nevar atteikties no tiesībām, kas viņam piešķirtas saskaņā ar Patērētāju tiesību likumu. Līguma noteikumi, kas patērētājam ir mazāk labvēlīgi nekā Patērētāju tiesību likuma noteikumi, ir spēkā neesoši, un to vietā piemēro Patērētāju tiesību likuma noteikumus. Tāpēc šo Noteikumu un nosacījumu noteikumi nav paredzēti, lai izslēgtu vai ierobežotu jebkādas patērētāja tiesības, kas viņam pienākas saskaņā ar imperatīvajām likuma normām, un jebkuras iespējamās šaubas ir interpretējamas par labu patērētājam. Gadījumā, ja pastāv neatbilstība starp šo Noteikumu un nosacījumu noteikumiem un iepriekš minētajiem tiesību aktiem, noteicošie un piemērojamie ir iepriekš minētie tiesību akti.
1. VISPĀRĪGI NOTEIKUMI
1.1. Interneta veikalu, kas pieejams interneta adresē www.lazienka-rea.pl, vada ANDRZEJ CYLWIK, kas veic uzņēmējdarbību ar nosaukumu PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE “PODLASIAK” ANDRZEJ CYLWIK, kas reģistrēts Polijas Republikas Uzņēmējdarbības un informācijas centrālajā reģistrā, kuru vada ekonomikas ministrs, un kura darbības vietas adrese ir: ul. Przędzalniana 60, 15-688 Białystok un pakalpojumu sniegšanas adrese: ul. Przędzalniana 6K, 15-688 Białystok, NIP 5421005380, REGON 050290967, e-pasta adrese: biuro.rea@podlasiak.com.pl.
1.2. Šie Noteikumi un nosacījumi ir adresēti gan patērētājiem, gan uzņēmējiem, kas izmanto Interneta veikalu (izņemot punktu. Noteikumu un nosacījumu 9. punktu, kas ir adresēts tikai uzņēmējiem).
1.3. Personas datu, kas tiek apstrādāti saistībā ar šo Noteikumu noteikumiem, pārzinis ir Pakalpojumu sniedzējs. Personas dati tiek apstrādāti nolūkos, apjomā un pamatojoties uz principiem, kas norādīti Interneta veikala lapās publicētajā privātuma politikā. Personas datu sniegšana ir brīvprātīga. Katrai personai, kuras personas datus apstrādā Pakalpojumu sniedzējs, ir tiesības iepazīties ar to saturu, kā arī tiesības tos atjaunināt un labot.
1.4. Definīcijas:
1.4.1. DARBA DIENA – viena diena no pirmdienas līdz piektdienai, izņemot svētku dienas.
1.4.2. REĢISTRĀCIJAS FORMA – veidlapa, kas pieejama Interneta veikalā un kas ļauj izveidot Kontu.
1.4.3. PASŪTĪJUMA FORMA – Interneta veikalā pieejamā elektroniskā pakalpojuma interaktīvā veidlapa, kas ļauj veikt Pasūtījumu, jo īpaši, pievienojot Produktus elektroniskajam grozam un norādot Pirkuma līguma noteikumus, tostarp piegādes un apmaksas veidu.
1.4.4. KLIENTS – (1) fiziska persona ar pilnu tiesībspēju un rīcībspēju, un vispārēji piemērojamos tiesību aktos paredzētajos gadījumos arī fiziska persona ar ierobežotu tiesībspēju un rīcībspēju; (2) juridiska persona; vai (3) organizatoriska vienība bez juridiskās personas statusa, kurai likums piešķir tiesībspēju un rīcībspēju; – kurš ir noslēdzis vai plāno noslēgt Pārdošanas līgumu ar Pārdevēju.
1.4.5. CILVĒTNISKAIS KODEKSS – 1964. gada 23. aprīļa Civillikuma likums (1964. gada likumu vēstnesis Nr. 16, 93. punkts ar grozījumiem).
1.4.6. KONTS – Elektroniskais pakalpojums, resursu kopums Pakalpojumu sniedzēja datu pārraides sistēmā, kas apzīmēts ar Pircēja norādītu individuālu vārdu (lietotājvārdu) un paroli, kurā tiek glabāti Pircēja sniegtie dati un informācija par viņa veiktajiem Pasūtījumiem Interneta veikalā.
1.4.7. NEWSLETTER – Elektroniskais pakalpojums, Pakalpojumu sniedzēja sniegts elektroniskās izplatīšanas pakalpojums, izmantojot e-pastu, kas ļauj visiem Pakalpojumu saņēmējiem, kuri to izmanto, automātiski saņemt no Pakalpojumu sniedzēja cikliski secīgu informatīvo biļetenu laidienu saturu, kas satur informāciju par Produktiem, jaunumiem un akcijām Interneta veikalā.
1.4.8. PRODUKTS – Interneta veikalā pieejama kustama prece, uz kuru attiecas Pirkuma līgums starp Pircēju un Pārdevēju.
1.4.9. NOTEIKUMI – šie Interneta veikala noteikumi.
1.4.10. INTERNETA VEIKALS – Pakalpojumu sniedzēja interneta veikals, kas pieejams šādā interneta adresē: www.lazienka-rea.pl.
1.4.11. PĀRDEVĒJS; PAKALPOJUMU SNIEDZĒJS – ANDRZEJ CYLWIK, kas veic uzņēmējdarbību ar nosaukumu PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE “PODLASIAK” ANDRZEJ CYLWIK, kas reģistrēts Polijas Republikas Uzņēmējdarbības un informācijas centrālajā reģistrā, kuru vada par ekonomiku atbildīgais ministrs, ar: uzņēmējdarbības vietas adresi: ul. Przędzalniana 60, 15-688 Białystok un pakalpojumu sniegšanas adrese: ul. Przędzalniana 6K, 15-688 Białystok, NIP 5421005380, REGON 050290967, e-pasta adrese: biuro.rea@podlasiak.com.pl.
1.4.12. PĀRDOŠANAS LĪGUMS – Preces pirkuma līgums, kas noslēgts vai noslēgts starp Pircēju un Pārdevēju, izmantojot Interneta veikalu.
1.4.13. ELEKTRONISKAIS PAKALPOJUMS – pakalpojums, ko Pakalpojumu sniedzējs sniedz Klientam elektroniski, izmantojot Interneta veikalu.
1.4.14. PAKALPOJUMU SNIEDZĒTĀJS – (1) fiziska persona ar pilnu tiesībspēju un rīcībspēju un rīcībspēju un rīcībspēju, un vispārēji piemērojamos tiesību aktos noteiktajos gadījumos arī fiziska persona ar ierobežotu tiesībspēju; (2) juridiska persona; vai (3) organizatoriska vienība bez juridiskās personas statusa, kurai likums piešķir tiesībspēju un rīcībspēju; – izmanto vai plāno izmantot Elektronisko pakalpojumu.
1.4.15. PATĒRĒTĀJU PRATIESĪBU AKTS, ACT – 2014. gada 30. maija likums par patērētāju tiesībām (OV 2014, 827. punkts ar grozījumiem).
1.4.16. PASŪTĪJUMS – Klienta gribas izteikums, kas izdarīts, izmantojot Pasūtījuma veidlapu un vērsts tieši uz Preces pirkuma līguma noslēgšanu ar Pārdevēju.
2. ELEKTRONISKIE PAKALPOJUMI INTERNETA VEIKALĀ
2.1. Interneta veikalā ir pieejami šādi Elektroniskie pakalpojumi: Konts, Pasūtījuma veidlapa un biļetens.
2.1.1. Konts – Konta izmantošana ir iespējama pēc tam, kad Pircējs ir veicis divus secīgus soļus – (1) aizpildījis Reģistrācijas veidlapu un (2) nospiedis pogu “Nosūtīt”. Reģistrācijas veidlapā Klientam ir jānorāda šāda informācija: vārds, uzvārds, adrese (iela, mājas/dzīvokļa numurs, pasta indekss, pilsēta), e-pasta adrese, kontakttālrunis un parole. Klientiem, kas nav patērētāji, ir jānorāda arī uzņēmuma nosaukums un PVN maksātāja numurs.
2.1.1.1. Elektroniskā konta pakalpojums tiek sniegts bez maksas uz nenoteiktu laiku. 2.1.2. Klientam ir iespēja jebkurā laikā, nenorādot iemeslu, atcelt Kontu (atteikšanās no Konta), nosūtot attiecīgu pieprasījumu Pakalpojumu sniedzējam, jo īpaši pa e-pastu uz adresi: biuro.rea@podlasiak.com.pl vai rakstiski uz adresi: 6K Przędzalniana Street, 15-688 Białystok.
2.1.2. Pasūtījuma veidlapa – Pasūtījuma veidlapas izmantošana sākas no brīža, kad Klients pievieno pirmo Produktu elektroniskajā iepirkumu grozā Interneta veikalā. Pasūtījums tiek veikts, kad Klients veic kopumā divus secīgus soļus – (1) aizpilda Pasūtījuma veidlapu un (2) pēc Pasūtījuma veidlapas aizpildīšanas Interneta veikala lapā noklikšķina uz lodziņa “Es apstiprinu pirkumu”. – Līdz šim brīdim ir iespējams patstāvīgi mainīt ievadītos datus (šim nolūkam jāvadās pēc parādītajiem paziņojumiem un Interneta veikala tīmekļa vietnē pieejamās informācijas). Pasūtījuma veidlapā Klientam ir jānorāda šādi dati par Klientu: vārds un uzvārds/uzņēmuma nosaukums, adrese (iela, mājas/dzīvokļa numurs, pasta indekss, pilsēta), e-pasta adrese, kontakttālrunis un dati par Pirkuma līgumu: Izstrādājums(-i), izstrādājuma(-u) daudzums, izstrādājuma(-u) piegādes vieta un veids, maksājuma veids. Ja Klienti nav patērētāji, ir jānorāda arī uzņēmuma nosaukums un PVN maksātāja numurs.
2.1.2.1. Elektroniskās pasūtījuma veidlapas pakalpojums tiek sniegts bez maksas, un tam ir vienreizējs raksturs, un tā darbība beidzas brīdī, kad Pasūtījums ar tā starpniecību ir izdarīts vai kad Klients ir izbeidzis Pasūtījuma izdarīšanu ar tā starpniecību pirms termiņa.
2.1.3. Biļetenu biļetens – Klients izmanto Biļetenu biļetenu, atzīmējot attiecīgo izvēles rūtiņu, izveidojot Kontu vai veicot Pasūtījumu – Klients tiek pieteikts Biļetena biļetenam, tiklīdz viņš izveido Kontu vai veic Pasūtījumu.
2.1.3.1 Biļetena elektroniskais pakalpojums tiek sniegts bez maksas uz nenoteiktu laiku. 2.1.2.3.2. Klientam ir iespēja jebkurā laikā, nenorādot iemeslu, atteikties no Biļetena saņemšanas (Newsletter unsubscribe), nosūtot attiecīgu pieprasījumu Pakalpojumu sniedzējam, jo īpaši pa e-pastu uz adresi: biuro.rea@podlasiak.com.pl vai rakstiski uz adresi: 6K Przędzalniana Street, 15-688 Białystok.
2.2. Tehniskās prasības, kas nepieciešamas sadarbībai ar Pakalpojumu sniedzēja izmantoto IKT sistēmu: (1) dators, klēpjdators vai cita multimediju ierīce ar piekļuvi internetam; (2) piekļuve elektroniskajam pastam; (3) tīmekļa pārlūkprogramma: Mozilla Firefox 17.0 un jaunāka versija vai Internet Explorer 10.0 un jaunāka versija, Opera 12.0 un jaunāka versija, Google Chrome 23.0. un jaunāka versija, Safari 5.0 un jaunāka versija; (4) ieteicamā minimālā ekrāna izšķirtspēja: 1024×768; (5) tīmekļa pārlūkprogrammā iespējojiet sīkfailus un Javascript.
2.3. Klients izmanto Interneta veikalu atbilstoši tiesību aktiem un labai praksei, ievērojot Pakalpojumu sniedzēja un trešo personu personiskās tiesības un autortiesības un intelektuālo īpašumu. 2.4. Klienta pienākums ir ievadīt datus atbilstoši faktiem. Klientam ir aizliegts sniegt nelikumīgu saturu.
2.4. Sūdzību procedūra:
2.4.1. Sūdzības, kas saistītas ar Pakalpojumu sniedzēja sniegto Elektronisko pakalpojumu sniegšanu, un citas sūdzības, kas saistītas ar Interneta veikala darbību (izņemot Preču sūdzību procedūru, kas ir norādīta 2.4.2. punktā). Noteikumu un nosacījumu 6. punktā), Klients var iesniegt, piem:
2.4.2. rakstiski uz adresi: 2.4.2. adrese: Prędzalniana iela 6K, 15-688 Białystok;
2.4.3. elektroniski, nosūtot e-pastu uz šādu adresi: 2.4.2. UZ ADRESI: reklamacje@lazienka-rea.pl;
2.4.4. Ieteicams, lai Klients sūdzības aprakstā norādītu: (1) informāciju un apstākļus par sūdzības priekšmetu, jo īpaši pārkāpuma veidu un datumu; (2) Klienta lūgumu; un (3) sūdzības iesniedzēja kontaktinformāciju – tas atvieglos un paātrinās sūdzības izskatīšanu Pakalpojumu sniedzējam. Iepriekšējā teikumā minētās prasības ir tikai ieteikuma formā un neietekmē to sūdzību efektivitāti, kas iesniegtas bez ieteicamā sūdzības apraksta.
2.4.5. Pakalpojumu sniedzējs atbild uz sūdzību nekavējoties, ne vēlāk kā 14 kalendāro dienu laikā no tās iesniegšanas dienas.
3 PĀRDOŠANAS LĪGUMA NOSLĒGŠANAS NOTEIKUMI UN NOSACĪJUMI
3.1. Pirkuma līguma noslēgšana starp Pircēju un Pārdevēju notiek pēc tam, kad Pircējs ir veicis Pasūtījumu, izmantojot Pasūtījuma veidlapu Interneta veikalā, saskaņā ar Pirkuma līguma noslēgšanas noteikumu 3.1.1. punktu. Noteikumu un nosacījumu 2.1.2. punktu.
3.2. Tiešsaistes veikala tīmekļa vietnē norādītā Preces cena ir norādīta Polijas zlotos un ietver nodokļus. 3.3. Par Pasūtījuma priekšmeta Preces kopējo cenu, ieskaitot nodokļus, kā arī par piegādes izmaksām (ieskaitot transporta, piegādes un pasta pakalpojumu maksu) un citām izmaksām, un, ja šo maksu apmēru nav iespējams noteikt, – par pienākumu tās samaksāt, Klients tiek informēts Interneta veikala lapās Pasūtījuma iesniegšanas laikā, tostarp brīdī, kad Klients izsaka gribu uzņemties Pirkuma līguma saistības.
3.3. Pārdošanas līguma noslēgšanas kārtība Interneta veikalā, izmantojot Pasūtījuma veidlapu
3.3.1. Pirkuma līguma noslēgšana starp Pircēju un Pārdevēju notiek pēc tam, kad Pircējs Interneta veikalā izvieto Pasūtījumu saskaņā ar 3.3.2. punktu. Noteikumu un nosacījumu 2.1.2. punktu.
3.3.2. Pēc Pasūtījuma iesniegšanas Pārdevējs nekavējoties apstiprina tā saņemšanu un vienlaikus pieņem Pasūtījumu izpildei. 3.3.3.3. Pārdevējs apstiprina Pasūtījuma saņemšanu un pieņem to izpildei, nosūtot Pircējam uz Pasūtījuma iesniegšanas procesā Pircēja norādīto e-pasta adresi attiecīgu e-pasta ziņojumu, kurā ietverti vismaz Pārdevēja paziņojumi par Pasūtījuma saņemšanu un tā pieņemšanu izpildei, kā arī apstiprinājums par Pirkuma līguma noslēgšanu. Brīdī, kad Klients saņem iepriekš minēto e-pastu, Pirkuma līgums starp Klientu un Pārdevēju ir noslēgts.
3.4. Noslēgtā Pirkuma līguma nostiprināšana, aizsardzība un noslēgtā Pirkuma līguma satura padarīšana pieejamu Pircējam tiek veikta, (1) padarot šos Noteikumus pieejamus Interneta veikala tīmekļa vietnē un (2) nosūtot Pircējam Noteikumu 3.3.2. punktā minēto e-pasta ziņojumu. Noteikumu un nosacījumu 3.3.2. punktā. Pirkuma līguma saturs tiek papildus reģistrēts un nodrošināts Pārdevēja interneta veikala IT sistēmā.
4. PRECES APMAKSAS VEIDI UN NOTEIKUMI
4.1. Pārdevējs nodrošina Pircējam šādus Pirkuma līguma apmaksas veidus:
4.1.1. Apmaksa par piegādi ar skaidras naudas piegādi.
4.1.2. Apmaksa skaidrā naudā, personīgi saņemot preci.
4.1.3. Maksājums ar pārskaitījumu uz Pārdevēja bankas kontu.
4.1.3.1. Banka: Bank Zachodni WBK S.A.
4.1.3.2. Konta numurs: 28 1500 1344 1213 4008 0113 0000.
4.1.4. Tiešsaistes maksājumu pakalpojumu sniedzējs: Blue Media S.A.
4.1.4.1 Norēķini par elektronisko maksājumu un maksājumu karšu darījumiem tiek veikti saskaņā ar Klienta izvēli, izmantojot Blue Media pakalpojumu:
4.1.4.1.1.1. Blue Media S.A. – Blue Media S.A. uzņēmums . ar juridisko adresi Sopotā, Powstańców Warszawy 6, kods 81-718. Uzņēmums ir reģistrēts Gdaņskas-Poļnocas rajona tiesas VIII Ekonomikas nodaļā Valsts tiesu reģistra apgabaltiesā zem Nr. 0000320590, NIP 585-13-51-185, REGON 191781561. Pamatkapitāls ir PLN 2 000 000 (pilnībā apmaksāts).
4.2. Maksājuma termiņš:
4.2.1. Ja Klients izvēlas maksāt ar bankas pārskaitījumu, elektronisko maksājumu vai maksājumu karti, Klientam ir pienākums veikt maksājumu 7 kalendāro dienu laikā no Pirkuma līguma noslēgšanas dienas.
4.2.2. Ja Klients izvēlas samaksu par piegādi skaidrā naudā vai skaidrā naudā, Klientam ir pienākums veikt maksājumu piegādes brīdī.
5. PRECES PIEGĀDES UN SAŅEMŠANAS IZMAKSAS, VEIDI UN DATUMS
5.1. Produkta piegāde Klientam ir par maksu, ja vien Pārdošanas līgumā nav noteikts citādi. 5.2. Preces piegādes izmaksas (ieskaitot transporta, piegādes un pasta pakalpojumu izmaksas) Klientam tiek norādītas Interneta veikala lapās sadaļā “Piegādes izmaksas” un Pasūtījuma iesniegšanas laikā, tostarp brīdī, kad Klients izsaka savu gribu uzņemties saistības saskaņā ar Pārdošanas līgumu.
5.2. Preces personīga saņemšana no Klienta ir bez maksas.
5.3. Pārdevējs nodrošina Pircējam šādus Preces piegādes vai saņemšanas veidus:
5.3.1. kurjerpasta piegāde, piegāde ar skaidras naudas piegādi.
5.3.2. personīgais savākšana, kas pieejama adresē: 5.3.3.
5.4. Preces piegādes termiņš Klientam ir līdz 7 darba dienām, ja vien Preces aprakstā vai Pasūtījuma iesniegšanas laikā nav norādīts īsāks termiņš. Ja Produktiem ir dažādi piegādes termiņi, par piegādes termiņu tiek uzskatīts garākais norādītais termiņš, kas tomēr nepārsniedz 7 darba dienas. Produkta piegādes termiņa sākums Klientam tiek aprēķināts šādi:
5.4.1. Ja Pircējs izvēlas maksāt ar bankas pārskaitījumu, elektronisko maksājumu vai maksājumu karti – no dienas, kad tiek ieskaitīts Pārdevēja bankas kontā vai norēķinu kontā.
5.4.2. Ja Pircējs izvēlas apmaksas veidu skaidrā naudā – no dienas, kad noslēgts Pirkuma līgums.
5.5. Termiņš, līdz kuram Prece ir gatava saņemšanai Klientam – ja Klients izvēlas saņemt Preci personīgi, Prece būs gatava saņemšanai Klientam 7 darba dienu laikā , ja vien Preces aprakstā vai Pasūtījuma iesniegšanas laikā nav norādīts īsāks termiņš. Gadījumā, ja Produktiem ir dažādi gatavības savākšanai termiņi, par savākšanas gatavības termiņu tiek uzskatīts garākais norādītais termiņš, kas tomēr nedrīkst pārsniegt 7 darba dienas. Pārdevējs papildus informēs Pircēju par to, ka Produkts ir gatavs saņemšanai. Termiņa sākums, kad Klients ir gatavs saņemt Preci, tiek aprēķināts šādi:
5.5.1. Ja Pircējs izvēlas maksāt ar bankas pārskaitījumu, elektronisko maksājumu vai maksājumu karti – no dienas, kad nauda ieskaitīta Pārdevēja bankas kontā vai norēķinu kontā.
5.5.2. Ja Pircējs izvēlas skaidras naudas saņemšanas veidu – no Pirkuma līguma noslēgšanas dienas.
6. PREČU REKLAMĀCIJA
6.1. Pārdevēja atbildības pamatu un apjomu pret Pircēju, ja pārdotajai Precei ir fizisks vai juridisks defekts (garantija), nosaka vispārpiemērojamie tiesību aktu noteikumi, jo īpaši Civillikums. Līdz 2014. gada 24. decembrim noslēgtajiem Pirkuma līgumiem Pārdevēja atbildības pamatu un apjomu pret Pircēju, kurš ir fiziska persona un kurš iegādājas Produktu ar profesionālo vai saimniecisko darbību nesaistītiem mērķiem, par Produkta neatbilstību Pirkuma līgumam nosaka vispārpiemērojamie tiesību akti, jo īpaši 2002. gada 27. jūlija Likums par īpašiem patērētāju pārdošanas nosacījumiem un grozījumiem Civillikumā (2002. gada Likumu Vēstnesis Nr. 141, 1176. punkts ar grozījumiem).
6.2. Pārdevēja pienākums ir piegādāt Pircējam Produktu bez defektiem. Sīkāka informācija par Pārdevēja atbildību par Preces defektiem un Pircēja tiesībām ir norādīta Interneta veikala tīmekļa vietnē sadaļā “Preces reklamācija ”.
6.3. Klients var iesniegt sūdzību, piem:
6.3.1. rakstiski uz adresi: 6.3.1: 6L Przędzalniana Street, 15-688 Białystok;
6.3.2. elektroniski, nosūtot e-pastu uz šādu adresi: 6.3.2: reklamacje@lazienka-rea.pl;
6.4. Klientam sūdzības aprakstā ieteicams norādīt: (1) informāciju un apstākļus par sūdzības priekšmetu, jo īpaši defekta veidu un rašanās datumu; (2) lūgumu par Preces atbilstības Pirkuma līgumam nodrošināšanas veidu vai paziņojumu par cenas samazinājumu vai atteikumu no Pirkuma līguma; un (3) sūdzības iesniedzēja kontaktinformāciju – tas atvieglos un paātrinās Pārdevēja veikto sūdzības izskatīšanu. Iepriekšējā teikumā norādītās prasības ir tikai ieteikuma formā un neietekmē to sūdzību efektivitāti, kas iesniegtas bez ieteicamā sūdzības apraksta.
6.5. Pārdevējs atbild uz Pircēja sūdzību nekavējoties, ne vēlāk kā 14 kalendāro dienu laikā no tās iesniegšanas dienas. Pārdevēja atbildes nesniegšana iepriekš minētajā termiņā nozīmē, ka Pārdevējs ir atzinis sūdzību par pamatotu.
6.6. Pircējam, kurš izmanto garantijas tiesības, ir pienākums uz Pārdevēja rēķina piegādāt bojāto Produktu uz adresi: Przędzalniana 6K, 15-688 Białystok. Ja Produkta veida vai uzstādīšanas veida dēļ Pircēja veikta Produkta piegāde būtu pārāk apgrūtināta, Pircējam ir pienākums nodrošināt, lai Produkts būtu pieejams Pārdevējam tajā vietā, kur atrodas Produkts.
7. ĀRPUSTIESAS SŪDZĪBU UN PRETENZIJU IESNIEGŠANAS KĀRTĪBA UN PIEKĻUVES NOTEIKUMI ŠĪM PROCEDŪRĀM
7.1. Detalizēta informācija par iespēju Klientam, kas ir patērētājs, izmantot ārpustiesas sūdzību izskatīšanas un pretenziju izskatīšanas procedūras, kā arī šo procedūru pieejamības noteikumi ir pieejami rajonu (pilsētu) patērētāju ombudu, sabiedrisko organizāciju, kuru statūtos noteiktajos uzdevumos ietilpst patērētāju tiesību aizsardzība, provinču komercinspekciju inspekciju birojos un tīmekļa vietnēs, kā arī šādās Konkurences un patērētāju aizsardzības biroja tīmekļa vietņu adresēs: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php un http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
7.2. Klientam, kurš ir patērētājs, ir šādas paraugiespējas izmantot ārpustiesas sūdzību un prasību izskatīšanas veidus:
7.2.1. Pircējam ir tiesības vērsties pastāvīgajā patērētāju izlīguma tiesā, kas minēta 2000. gada 15. decembra likuma “Par tirdzniecības inspekciju” (OV 2001, Nr. 4, 25. punkts ar grozījumiem) 37. pantā, lai risinātu strīdu, kas izriet no noslēgtā Pirkuma līguma. Kārtība, kādā tiek organizēta un darbojas pastāvīgās draudzīgās patērētāju tiesas, ir noteikta tieslietu ministra 2001. gada 25. septembra rīkojumā par kārtību, kādā tiek noteikta kārtība, kādā tiek organizēta un darbojas pastāvīgās draudzīgās patērētāju tiesas. (Journal of Laws 2001, Nr. 113, 1214. punkts).
7.2.2. Saskaņā ar 2000. gada 15. decembra Likuma par komercinspekciju 36. pantu (Journal of Laws 2001, Nr. 4, 25. punkts ar grozījumiem) Pircējam ir tiesības vērsties pie provinces komercinspekcijas inspektora ar lūgumu uzsākt starpniecības procedūru, lai izlīguma ceļā atrisinātu strīdu starp Pircēju un Pārdevēju. Informācija par Tirdzniecības inspekcijas provinces inspektora veiktās mediācijas principiem un procedūrām ir pieejama atsevišķu provinču Tirdzniecības inspekcijas inspekciju birojos un tīmekļa vietnēs.
7.2.3. Klients var saņemt bezmaksas palīdzību strīda risināšanā starp Klientu un Pārdevēju, izmantojot arī novada (pilsētas) patērētāju tiesību aizstāvja vai sabiedriskās organizācijas, kuras statūtos noteiktajos uzdevumos ietilpst patērētāju tiesību aizsardzība (piemēram, Patērētāju federācija, Polijas Patērētāju apvienība), bezmaksas palīdzību. Konsultācijas sniedz Patērētāju federācija, izmantojot e-pasta adresi porady@dlakonsumentow.pl, un Polijas Patērētāju apvienība, izmantojot bezmaksas patērētāju palīdzības tālruni 800 889 866.
8. ATTEIKUMA TIESĪBAS
(ATTIECAS UZ PĀRDOŠANAS LĪGUMIEM, KAS NOSLĒGTI, SĀKOT NO 2014. GADA 25. DECEMBRA)
8.1. Patērētājs, kas noslēdzis distances līgumu, 60 kalendāro dienu laikā var atkāpties no līguma, nenorādot iemeslu un neradot nekādas izmaksas, izņemot izmaksas, kas norādītas šā punkta. Noteikumu un nosacījumu 8.8. punktā. Paziņojuma nosūtīšana pirms noteiktā termiņa ir pietiekama, lai to ievērotu. Atteikuma deklarāciju var iesniegt, piemēram:
8.1.1. rakstveidā uz adresi: 8.1.2. adresei: Prędzalniana iela 6L, 15-688 Białystok;
8.1.2. elektroniski pa e-pastu uz adresi: biuro.rea@podlasiak.com.pl;
8.2. Atteikuma veidlapas paraugs ir iekļauts Patērētāju tiesību likuma 2. pielikumā un papildus ir pieejams 2. punktā. Noteikumu 11. punktā un Interneta veikala tīmekļa vietnē sadaļā “Atteikums no līguma ”. Patērētājs var izmantot veidlapas paraugu, taču tas nav obligāti.
8.3. Termiņš atteikumam no līguma sākas:
8.3.1. līgumam, kura izpildē Pārdevējs piegādā Preci, apņemoties nodot tās īpašumtiesības (piemēram, Pirkuma līgums) – no Preces pārņemšanas patērētāja vai trešās personas, kas nav patērētāja norādītais pārvadātājs, valdījumā, un gadījumā, ja līgums, kas: (1) ietver vairākus Produktus, kas tiek piegādāti atsevišķi, partijās vai pa daļām – no pēdējā Produkta, partijas vai daļas pārņemšanas valdījumā vai (2) ietver regulāru Produktu piegādi noteiktā laika posmā – no pirmā Produkta pārņemšanas valdījumā;
8.3.2. citiem līgumiem – no līguma noslēgšanas dienas.
8.4. Distances līguma laušanas gadījumā līgums tiek uzskatīts par neslēgtu.
8.5. Pārdevējam ir pienākums nekavējoties, ne vēlāk kā 14 kalendāro dienu laikā no dienas, kad saņemts patērētāja paziņojums par atteikšanos no līguma, atmaksāt patērētājam visus patērētāja veiktos maksājumus, ieskaitot Preces piegādes izmaksas (izņemot papildu izmaksas, kas rodas sakarā ar Pircēja izvēlēto piegādes veidu, kas nav lētākais parastais piegādes veids, kas pieejams Interneta veikalā). Pārdevējs atmaksā maksājumu, izmantojot to pašu maksāšanas veidu, ko izmantojis Patērētājs, ja vien Patērētājs nav skaidri piekritis citam atmaksas veidam, kas Patērētājam nerada nekādas izmaksas. Ja Pārdevējs nav piedāvājis pats saņemt preci no patērētāja, Pārdevējs var aizturēt no patērētāja saņemtā maksājuma atmaksu līdz brīdim, kad tas ir saņēmis preci atpakaļ vai patērētājs ir iesniedzis atgriešanas apliecinājumu, atkarībā no tā, kurš notikums iestājas pirmais.
8.6. Patērētāja pienākums ir nekavējoties, ne vēlāk kā 14 kalendāro dienu laikā no dienas, kad patērētājs atteicies no līguma, atgriezt Preci Pārdevējam vai nodot to Pārdevēja pilnvarotai personai, lai tā to saņemtu, ja vien Pārdevējs nav piedāvājis pats saņemt Preci. Lai ievērotu termiņu, ir pietiekami nosūtīt atpakaļ Izstrādājumu pirms tā derīguma termiņa beigām. Patērētājs var atgriezt Preci uz adresi: Przędzalniana 6K, 15-688 Białystok.
8.7. Patērētājs ir atbildīgs par jebkādu Preces vērtības samazinājumu, kas radies Preces lietošanas rezultātā, pārsniedzot to, kas nepieciešams, lai pārliecinātos par Preces būtību, īpašībām un darbību.
8.8. Iespējamās izmaksas, kas saistītas ar patērētāja atteikšanos no līguma, kuras patērētājam ir pienākums segt:
8.8.1. Ja patērētājs ir izvēlējies tādu Preces piegādes veidu, kas nav lētākais parastais piegādes veids, kas pieejams Interneta veikalā, Pārdevējam nav pienākuma atlīdzināt patērētājam radušās papildu izmaksas.
8.8.2. Patērētājs sedz tiešos izdevumus, kas saistīti ar Preces atgriešanu.
8.8.3. Gadījumā, ja Prece ir pakalpojums, kura sniegšana – pēc patērētāja skaidra pieprasījuma – ir uzsākta pirms atteikuma termiņa beigām, patērētājam, kurš izmanto atteikuma tiesības pēc šāda pieprasījuma iesniegšanas, ir pienākums samaksāt par pakalpojumiem, kas sniegti līdz atteikuma termiņa beigām. Samaksājamo summu aprēķina proporcionāli tam, kas ir sniegts, ņemot vērā līgumā noteikto cenu vai atlīdzību. Ja cena vai atlīdzība ir pārmērīga, šīs summas aprēķināšanas pamats ir sniegtā pakalpojuma tirgus vērtība.
8.9. Patērētājam nav tiesību atteikties no distances līguma attiecībā uz līgumiem:
8.9.1. (1) par pakalpojumu sniegšanu, ja Pārdevējs ir pilnībā izpildījis pakalpojumu ar patērētāja skaidru piekrišanu, kurš pirms Pārdevēja pakalpojuma sniegšanas ir informēts, ka pēc Pārdevēja pakalpojuma sniegšanas viņš zaudēs atteikuma tiesības; (2) kuros cena vai atlīdzība ir atkarīga no svārstībām finanšu tirgū, kuras Pārdevējs nevar ietekmēt un kuras var notikt pirms atteikuma termiņa beigām; (3) ja izpildes priekšmets ir prece, kas nav rūpnieciski ražota, ražota pēc patērētāja specifikācijām vai kalpo viņa individuālo vajadzību apmierināšanai; (4) ja izpildes priekšmets ir prece, kas ātri bojājas vai kurai ir īss derīguma termiņš; (5) ja izpildes priekšmets ir Produkts, kas piegādāts aizzīmogotā iepakojumā, kuru pēc atvēršanas nevar atdot atpakaļ veselības vai higiēnas apsvērumu dēļ, ja iepakojums ir atvērts pēc piegādes; (6) ja izpildes priekšmets ir Produkti, kas pēc piegādes to īpašību dēļ ir neatdalāmi savienoti ar citām lietām; (7) kuros izpildes priekšmets ir alkoholiskie dzērieni, par kuru cenu ir panākta vienošanās, noslēdzot Pirkuma līgumu, kuru piegāde var notikt tikai pēc 30 dienām un kuru vērtība ir atkarīga no tirgus svārstībām, kuras Pārdevējs nevar ietekmēt; (8) kuros patērētājs skaidri pieprasījis, lai Pārdevējs ierodas pie viņa, lai veiktu steidzamu remontu vai apkopi; ja Pārdevējs sniedz papildu pakalpojumus, kas nav patērētāja pieprasītie, vai piegādā Produktus, kas nav remonta vai apkopes veikšanai nepieciešamās rezerves daļas, patērētājam ir tiesības atteikties no līguma attiecībā uz papildu pakalpojumiem vai Produktiem; (9) ja piegādes priekšmets ir skaņas vai vizuāls ieraksts vai datora programmatūra, kas piegādāta aizzīmogotā iepakojumā, ja iepakojums tiek atvērts pēc piegādes; (10) par laikrakstu, periodisko izdevumu vai žurnālu piegādi, izņemot abonēšanas līgumus; (11) kas noslēgti publiskā izsolē; (12) par izmitināšanu, kas nav paredzēta dzīvošanai, preču pārvadāšanu, automobiļu nomu, ēdināšanas pakalpojumiem, pakalpojumiem, kas saistīti ar atpūtas, izklaides, sporta vai kultūras pasākumiem, ja līgumā ir norādīts pakalpojuma sniegšanas datums vai termiņš; (13) par digitālā satura piegādi, kas nav ierakstīts materiālā datu nesējā, ja izpilde ir sākta ar patērētāja skaidru piekrišanu pirms atteikuma termiņa beigām un pēc tam, kad pārdevējs ir informējis patērētāju par atteikuma tiesību zaudēšanu.
9. NOTEIKUMI ATTIECĪBĀ UZ UZŅĒMĒJIEM
9.1. Šī Noteikumu sadaļa un tajā ietvertie noteikumi attiecas tikai uz Klientiem un Pakalpojumu saņēmējiem, kuri nav patērētāji.
9.2. Pārdevējam ir tiesības atkāpties no Pirkuma līguma, kas noslēgts ar Klientu, kurš nav patērētājs, 14 kalendāro dienu laikā no tā noslēgšanas dienas. Atteikšanās no Pārdošanas līguma šajā gadījumā var notikt, nenorādot iemeslu, un nerada Klientam, kurš nav patērētājs, nekādas pretenzijas pret Pārdevēju.
9.3. Attiecībā uz Klientiem, kuri nav patērētāji, Pārdevējam ir tiesības ierobežot pieejamos maksāšanas veidus, tostarp pieprasīt priekšapmaksu pilnā apmērā vai daļēji, neatkarīgi no Klienta izvēlētā maksāšanas veida un Pirkuma līguma noslēgšanas fakta.
9.4. No brīža, kad Pārdevējs nodod Produktu pārvadātājam, ar Produktu saistītie labumi un apgrūtinājumi, kā arī Produkta nejaušas nozaudēšanas vai bojāšanas briesmas pāriet uz Pircēju, kas nav patērētājs. Šādā gadījumā Pārdevējs nav atbildīgs par Preces zaudējumiem, bojājumiem vai bojājumiem, kas radušies no Preces pieņemšanas pārvadāšanai līdz Preces nodošanai Pasūtītājam, kā arī par sūtījuma pārvadāšanas aizkavēšanos.
9.5. Ja Produkts tiek nosūtīts Klientam ar pārvadātāja starpniecību, Klientam, kurš nav patērētājs, ir pienākums pārbaudīt sūtījumu termiņā un veidā, kas ir ierasts šāda veida sūtījumiem. Ja viņš konstatē, ka transportēšanas laikā Produktam ir radies defekts vai bojājums, viņam ir pienākums veikt visas nepieciešamās darbības, lai noteiktu pārvadātāja atbildību.
9.6. Saskaņā ar Civilkodeksa 558. panta 1. punktu Pārdevēja garantijas atbildība par Produktu pret Pircēju, kurš nav patērētājs, ir izslēgta.
9.7. Attiecībā uz Klientu, kas nav patērētājs, Pakalpojumu sniedzējs var nekavējoties un bez iemesla izbeigt līgumu par Elektronisko pakalpojumu sniegšanu, nosūtot Klientam attiecīgu paziņojumu.
9.8. Pakalpojumu sniedzēja/Pārdevēja atbildība pret Pakalpojumu saņēmēju/Klientu, kas nav patērētājs, neatkarīgi no tās juridiskā pamata ir ierobežota – gan kā atsevišķa prasība, gan arī attiecībā uz visām prasībām kopā – līdz samaksātās cenas un piegādes izmaksu apmēram saskaņā ar Pirkuma līgumu, bet ne vairāk kā tūkstoš zlotu apmērā. Pakalpojumu sniedzējs/pārdevējs ir atbildīgs pret Pakalpojumu saņēmēju/nepatērētāju Klientu tikai par tipiskiem zaudējumiem, kas bija paredzami līguma noslēgšanas brīdī, un nav atbildīgs pret Pakalpojumu saņēmēju/nepatērētāju Klientu par zaudēto peļņu.
9.9. Jebkādi strīdi, kas rodas starp Pārdevēju/Servisa sniedzēju un Klientu/nepatērētāju Klientu, tiek iesniegti tiesā, kuras jurisdikcijā atrodas Pārdevēja/Servisa sniedzēja atrašanās vieta.
10. NOBEIGUMA NOTEIKUMI
“10.1. Līguma ar Pircēju izpildes ietvaros Veikals ir pilnvarots nosūtīt uz Pircēja e-pasta adresi uzaicinājumu aizpildīt pēcpārdošanas aptauju. Aptauja tiek izmantota, lai izpētītu Pircēja viedokli par veikto darījumu. Pircējs var brīvprātīgi aizpildīt aptauju.”
10.1. Līgumi, kas tiek noslēgti, izmantojot Interneta veikalu, tiek noslēgti poļu valodā.
10.2. Noteikumu un nosacījumu grozījumi:
10.2.1. Pakalpojumu sniedzējs patur tiesības grozīt Noteikumus un nosacījumus svarīgu iemeslu dēļ, t.i.: izmaiņas tiesību aktos; izmaiņas maksājumu un piegādes metodēs – tiktāl, ciktāl šīs izmaiņas ietekmē šo Noteikumu un nosacījumu noteikumu īstenošanu.
10.2.2. Gadījumā, ja uz šo Noteikumu pamata tiek noslēgti ilgstoša rakstura līgumi (piemēram, Elektronisko pakalpojumu sniegšana – Konts), grozītie Noteikumi ir saistoši Pakalpojumu saņēmējam, ja ir izpildītas Civillikuma 384. un 384.1 pantā noteiktās prasības, t.i., ja Pakalpojumu saņēmējs ir pareizi informēts par grozījumiem un nav lauzis līgumu 14 kalendāro dienu laikā no informēšanas dienas. Gadījumā, ja Noteikumu un nosacījumu grozījumu rezultātā tiek ieviestas jaunas maksas vai tiek palielinātas pašreizējās maksas, Klientam, kurš ir patērētājs, ir tiesības atteikties no līguma.
10.2.3. Gadījumā, ja, pamatojoties uz šiem Noteikumiem, tiek noslēgti cita rakstura līgumi, kas nav pastāvīgi līgumi (piemēram, Pirkuma līgums), Noteikumu grozījumi nekādā veidā neietekmē Pakalpojumu saņēmēju/Klientu, kuri ir patērētāji, iegūtās tiesības pirms Noteikumu grozījumu spēkā stāšanās dienas, jo īpaši Noteikumu grozījumi neietekmē jau veiktos vai iesniegtos Pasūtījumus un noslēgtos, izpildītos vai izpildītos Pirkuma līgumus.
10.3. Jautājumus, kurus neregulē šie Noteikumi un nosacījumi, regulē vispārēji piemērojamie Polijas tiesību aktu noteikumi, jo īpaši: 10.3. Attiecībā uz Pirkuma līgumiem, kas noslēgti līdz 2014. gada 24. decembrim ar Klientiem, kuri ir patērētāji, piemērojami: Civilkodekss; 2002. gada 18. jūlija Likums par elektronisko pakalpojumu sniegšanu (2002. gada Likumu Vēstnesis Nr. 144, 1204. punkts ar grozījumiem); 2000. gada 2. marta Likuma par noteiktu patērētāju tiesību aizsardzību un atbildību par kaitējumu, ko radījis bīstams produkts, noteikumi. (Oficiālais Vēstnesis 2000, Nr. 22, 271. punkts ar grozījumiem) un 2002. gada 27. jūlija Likuma par īpašiem noteikumiem un nosacījumiem patērētāju tirdzniecībā un grozījumiem Civillikumā (Oficiālais Vēstnesis 2002, Nr. 141, 1176. punkts ar grozījumiem); attiecībā uz Pirkuma līgumiem, kas noslēgti no 2014. gada 25. decembra ar Klientiem, kuri ir patērētāji, – 2014. gada 30. maija Patērētāju tiesību likuma noteikumi. (2014. gada likumu vēstnesis, 827. punkts ar grozījumiem); un citi attiecīgie vispārēji piemērojamo tiesību aktu noteikumi.
11. ATTEIKUMA VEIDLAPAS PARAUGS
(PATĒRĒTĀJU TIESĪBU LIKUMA 2. PIELIKUMS)
Atteikuma veidlapas paraugs
(šī veidlapa jāaizpilda un jānosūta tikai tad, ja vēlaties atteikties no līguma)
- Adresāts:
UZŅĒMUMS “PODLASIAK” ANDRZEJ CYLWIK ADRESĀTS: UZŅĒMUMS HANDLOWE “PODLASIAK” ANDRZEJ CYLWIK
Przędzalniana 6K, 15-688 Białystok
lazienka-rea.pl
biuro.rea@podlasiak.com.pl
- Ar šo es/mēs(*) paziņoju(*) par savu/mūsu atkāpšanos no turpmāk minēto preču(*) pirkuma līguma(*) turpmāk minēto preču piegādes līguma(*) līguma par darbu veikšanu, kas ietver šādu preču(*)/šādu pakalpojumu sniegšanu(*).
- Līguma noslēgšanas datums(*)/pieņemšanas datums(*)
- Patērētāja(-u) vārds(-i)
- Patērētāja(-u) adrese
- Patērētāja(-u) paraksts (tikai tad, ja šī veidlapa tiek nosūtīta uz papīra)
- Datums
(*) Nevajadzīgo svītrot.
Papildu piezīmes patērētājam (e-pastā un noteikumos un nosacījumos)
PAMATĪTIET,
ka jums ir tiesības pārbaudīt sūtījuma stāvokli pirms tā saņemšanas no pārvadātāja.
PAMATĪTIET, ja pirms sūtījuma nodošanas tiek konstatēts, ka sūtījums ir zaudēts vai bojāts, pārvadātāja pienākums ir nekavējoties, sastādot protokolu, konstatēt sūtījuma stāvokli un apstākļus, kādos radies bojājums. Pārvadātājs šīs darbības veic arī pēc tiesīgās personas pieprasījuma, ja tā apgalvo, ka sūtījums ir bojāts.
PAMATĪT,
ja pēc sūtījuma nodošanas jūs pamanāt defektu vai bojājumu, ko nevarēja ārēji pamanīt sūtījuma saņemšanas brīdī, jums ir tiesības nekavējoties pēc bojājuma atklāšanas, bet ne vēlāk kā 7 dienu laikā pēc sūtījuma saņemšanas pieprasīt pārvadātājam noteikt sūtījuma stāvokli.
PAMATOJIET, ka sūtījuma pieņemšana, ko bez atrunām veic tiesīgā puse, dzēš pretenzijas par zaudējumiem vai bojājumiem, ja vien:
bojājums ir konstatēts ar protokolu pirms sūtījuma pieņemšanas, ko veic pilnvarotā puse.
šāda konstatācija nav veikta pārvadātāja vainas dēļ.
zaudējumu vai bojājumu izraisījusi pārvadātāja tīša kļūda vai rupja nolaidība.
Bojājumu, ko nevar ārēji pamanīt, tiesīgā persona konstatēja pēc sūtījuma pieņemšanas un 7 dienu laikā pieprasīja konstatēt sūtījuma stāvokli un pierādīja, ka bojājums radies laikā no sūtījuma pieņemšanas pārvadāšanai līdz tā izsniegšanai.
PĀRSŪTĪŠANAS DATI:.
konts 28 1500 1344 1213 4008 0113 0000.
“Garantijas noteikumi”: https://www.dropbox.com/s/j24tuk8yv7n28z1/Warunki%20gwarancji%20Rea.pdf?