Dodieties uz pieteikuma veidlapa.
Ja jums ir konts mūsu vietnē, lūdzu, piesakieties. pirms veidlapas atvēršanas.
Izvēlieties, vai vēlaties iesniegt pretenziju vai atgriezt produktu,
a tad sniedziet nepieciešamo informāciju.
Kad esat aizpildījis veidlapu, nosūtiet sūtījumu.
Neaizmirstiet aizsargāt atgrieztās preces no bojājumiem, ievietojot atbilstošu polsterējumu. Iesaiņojiet sūtījumu parastas formas kartona kastē vai parastas formas kartona kastē vai folijas iepakojumā, ko izmanto piegādes uzņēmums. kurjerpasta uzņēmums. Noslēdziet sūtījumu ar lentu. Neizmantojiet stiepjošo plēvi.
Dodieties uz veidlapa kurā sūtāt savu sūtījumu. Jūs saņemsiet atgriešanas kodu vai nosūtīšanas dokumenti. Savu sūtījumu varat nodot paku automātā vai citās vietās. piemēram, Żabka, Stokrotka, Auchan vai Carefour.
Mēs atmaksāsim jūsu naudu 14 dienu laikā. Jūs saņemsiet atmaksu par konta numurs, kas norādīts izmaksas veidlapā.
Lai ievērotu termiņu, ir pietiekami nosūtīt deklarāciju pirms tās iesniegšanas. iztrūkums. Paziņojumu par atteikšanos no līguma var iesniegt. piemērs:
Atteikuma veidlapas paraugs ir iekļauts Pielikums Nr. 2 likumam par patērētāju tiesībām un papildus pieejams ir pt. Noteikumu 11. punktā un interneta veikala tīmekļa vietnē ar nosaukumu cilne “Izstāšanās no līguma “. Patērētājs var izmantot paraugu veidlapu, bet tas nav obligāti.
. Pārdevējam ir pienākums nekavējoties, bet ne vēlāk kā 14 kalendāro dienu laikā no dienas, kad saņemta patērētāja deklarācija par atteikties no līguma, atdot patērētājam visus viņa veiktos maksājumus. viņa veiktie maksājumi , ieskaitot izmaksas par Produkta piegādi (izņemot papildu izmaksas, kas saistītas ar Preču piegādi) kas izriet no patērētāja izvēlētās piegādes metodes, kas nav piegādes metode. lētākais parastais piegādes veids, kas pieejams Interneta veikalā). Pārdevējs atmaksā maksājumu, izmantojot to pašu metodi. Patērētāja izmantoto maksāšanas veidu, ja vien Patērētājs nav skaidri piekritis. piekrita citai atmaksas metodei, kas nerada nekādas izmaksas. Ja Pārdevējs nav piedāvājis saņemt preci no patērētājam, tā var aizturēt no patērētāja saņemtā maksājuma atmaksu. patērētājam, kamēr tas nav saņēmis atpakaļ preci vai kamēr patērētājs nav piegādājis patērētājs, iesniedzot atgriešanas apliecinājumu, atkarībā no tā. notikums notiek pirmais. . Patērētāja pienākums ir nekavējoties, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā atgriezt Produktu. kalendāro dienu laikā no dienas, kad viņš/viņa atteicās no līguma, atdot Produkts pārdevējam vai nodot to savākšanai Pārdevēja pilnvarotai personai, ja vien Pārdevējs nav piedāvājis pats savākt Produktu. ja vien Pārdevējs nav piedāvājis pats saņemt preci. Lai ievērotu termiņu, ir pietiekami termiņš ir pietiekams, lai nosūtītu preci atpakaļ pirms tās derīguma termiņa beigām. Patērētājs var atgriezt produktu uz adresi: ul. Przędzalniana 6K, 15-688 Białystok. . Patērētājs ir atbildīgs par jebkādu Preces vērtības samazinājumu. kas izriet no tā izmantošanas, pārsniedzot nepieciešams, lai noskaidrotu, kāda ir Izstrādājums.
Ja patērētājs ir izvēlējies citu Preces piegādes veidu, kas nav lētākais. parasto piegādes veidu, kas pieejams Interneta veikalā, Pārdevējs nav ir pienākums atlīdzināt patērētājam radušās papildu izmaksas. papildu izmaksas. Patērētājs sedz tiešos izdevumus, kas saistīti ar Preces atgriešanu. Ja Gadījumā, ja Produkts ir pakalpojums, kura sniegšana – pēc patērētāja skaidri izteiktas piekrišanas. patērētāja pieprasījuma, izpilde ir sākta pirms atteikuma termiņa beigām. periodā, patērētājs, kurš izmanto savas atteikuma tiesības pēc tam, kad pieprasījumu, ir pienākums samaksāt par jebkādu izpildi līdz atteikumam no līguma. Maksājuma summu aprēķina proporcionāli tam, kas ir sniegts, ņemot vērā līgumā noteikto cenu vai atlīdzību. Ja cena vai atalgojums ir pārmērīgs, šīs summas aprēķināšanas pamatā ir sniegtā pakalpojuma tirgus vērtība. sniegtā pakalpojuma tirgus vērtība.