Izmantojot vietni, nemainot pārlūkprogrammas iestatījumus, jūs piekrītat sīkfailu izmantošanai. Jebkurā laikā varat mainīt pārlūkprogrammas iestatījumus, lemjot par to, kā tie tiek saglabāti. Noklikšķiniet, lai uzzinātu vairāk par Sīkfailu politiku.

  OK

BEZMAKSAS PIEGĀDE

€0

PIEGĀDES LAIKS

2-4 dienas

PREČU ATGRIEŠANA

14 dienas
Angļu layouts.de-at layouts.fr-be Bulgāru valoda Horvātu layouts.sr-me Čehijas Republika layouts.et layouts.fi Franču valoda layouts.el Spāņu valoda Holandiešu valoda layouts.en-ie Lietuviešu Latviski Vācu Poļu layouts.pt Krievu Rumāņu valoda layouts.sr Slovāku layouts.sl Ukraiņu Ungāru Itāļu valoda

ATLAIDES KODSrea5

Par mums Sazinieties ar Pierakstīties Iepirkumu grozs 0

Atteikumi un sūdzības Rea

tekstilmateriāls.

Kā ziņot par sūdzību vai atgriešanu?

.
.
.

1. solis

.

Dodieties uz pieteikuma veidlapa.

Ja jums ir konts mūsu vietnē, lūdzu, piesakieties. pirms veidlapas atvēršanas.

.

2. solis

.

Izvēlieties, vai vēlaties iesniegt pretenziju vai atgriezt produktu,
a tad sniedziet nepieciešamo informāciju.

.

3. solis

.

Kad esat aizpildījis veidlapu, nosūtiet sūtījumu.

.

. Kā es varu atgriezt produktus veikalā?

Saiņojiet produktus, kurus vēlaties atgriezt

.

Neaizmirstiet aizsargāt atgrieztās preces no bojājumiem, ievietojot atbilstošu polsterējumu. Iesaiņojiet sūtījumu parastas formas kartona kastē vai parastas formas kartona kastē vai folijas iepakojumā, ko izmanto piegādes uzņēmums. kurjerpasta uzņēmums. Noslēdziet sūtījumu ar lentu. Neizmantojiet stiepjošo plēvi.

.

Nosūtiet savu sūtījumu, izmantojot ērtu atgriešanas sistēmu

.

Dodieties uz veidlapa kurā sūtāt savu sūtījumu. Jūs saņemsiet atgriešanas kodu vai nosūtīšanas dokumenti. Savu sūtījumu varat nodot paku automātā vai citās vietās. piemēram, Żabka, Stokrotka, Auchan vai Carefour.

.

Gaidiet atmaksu

.

Mēs atmaksāsim jūsu naudu 14 dienu laikā. Jūs saņemsiet atmaksu par konta numurs, kas norādīts izmaksas veidlapā.

Nosūtīt atpakaļ sūtījumu
.

Patērētājs, kas noslēdzis distances līgumu, 60 dienu laikā var kalendāro dienu laikā izstāties no tās, nenorādot iemeslu un neveicot izmaksas, izņemot izmaksas, kas minētas šā panta 2. punktā. Noteikumu un nosacījumu 8.8. punktā.

Lai ievērotu termiņu, ir pietiekami nosūtīt deklarāciju pirms tās iesniegšanas. iztrūkums. Paziņojumu par atteikšanos no līguma var iesniegt. piemērs:

  • rakstīts uz adresi: 6L Przędzalniana Street, 15-688 Białystok;
  • .
  • elektroniski pa e-pastu uz šādu adresi adrese: sklep@rea.pl

Atteikuma veidlapas paraugs ir iekļauts Pielikums Nr. 2 likumam par patērētāju tiesībām un papildus pieejams ir pt. Noteikumu 11. punktā un interneta veikala tīmekļa vietnē ar nosaukumu cilne “Izstāšanās no līguma “. Patērētājs var izmantot paraugu veidlapu, bet tas nav obligāti.

Atteikuma termiņš sākas:

.
  • par līgumu, kura izpildei Pārdevējs piegādā Produktu, kamēr tas ir pienākums nodot īpašumtiesības (piemēram, pirkuma līgums).
  • patērētājs vai viņa norādīta trešā persona nevar pārņemt produktu savā īpašumā. viņš pats vai trešā persona, kas nav pārvadātājs, un ja ir noslēgts līgums, kas: (1) ietver vairākus Produktus, kas tiek piegādāti atsevišķi pa daļām. vai pa daļām
  • no pēdējā izstrādājuma, partijas vai daļas pārņemšanas savā īpašumā, vai (2) ir regulāra Produktu piegāde uz noteiktu laiku.
  • no pirmā produkta pārņemšanas īpašumā;
  • .
  • pārējiem līgumiem – no līguma noslēgšanas dienas;
  • .

Distances līguma laušanas gadījumā līgums tiek uzskatīts par noslēgtu. uzskata par nepabeigtu.

. Pārdevējam ir pienākums nekavējoties, bet ne vēlāk kā 14 kalendāro dienu laikā no dienas, kad saņemta patērētāja deklarācija par atteikties no līguma, atdot patērētājam visus viņa veiktos maksājumus. viņa veiktie maksājumi , ieskaitot izmaksas par Produkta piegādi (izņemot papildu izmaksas, kas saistītas ar Preču piegādi) kas izriet no patērētāja izvēlētās piegādes metodes, kas nav piegādes metode. lētākais parastais piegādes veids, kas pieejams Interneta veikalā). Pārdevējs atmaksā maksājumu, izmantojot to pašu metodi. Patērētāja izmantoto maksāšanas veidu, ja vien Patērētājs nav skaidri piekritis. piekrita citai atmaksas metodei, kas nerada nekādas izmaksas. Ja Pārdevējs nav piedāvājis saņemt preci no patērētājam, tā var aizturēt no patērētāja saņemtā maksājuma atmaksu. patērētājam, kamēr tas nav saņēmis atpakaļ preci vai kamēr patērētājs nav piegādājis patērētājs, iesniedzot atgriešanas apliecinājumu, atkarībā no tā. notikums notiek pirmais. . Patērētāja pienākums ir nekavējoties, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā atgriezt Produktu. kalendāro dienu laikā no dienas, kad viņš/viņa atteicās no līguma, atdot Produkts pārdevējam vai nodot to savākšanai Pārdevēja pilnvarotai personai, ja vien Pārdevējs nav piedāvājis pats savākt Produktu. ja vien Pārdevējs nav piedāvājis pats saņemt preci. Lai ievērotu termiņu, ir pietiekami termiņš ir pietiekams, lai nosūtītu preci atpakaļ pirms tās derīguma termiņa beigām. Patērētājs var atgriezt produktu uz adresi: ul. Przędzalniana 6K, 15-688 Białystok. . Patērētājs ir atbildīgs par jebkādu Preces vērtības samazinājumu. kas izriet no tā izmantošanas, pārsniedzot nepieciešams, lai noskaidrotu, kāda ir Izstrādājums.

Iespējamās izmaksas, kas saistītas ar patērētāja atteikšanos no līguma, ko patērētājam ir jāsedz:

Ja patērētājs ir izvēlējies citu Preces piegādes veidu, kas nav lētākais. parasto piegādes veidu, kas pieejams Interneta veikalā, Pārdevējs nav ir pienākums atlīdzināt patērētājam radušās papildu izmaksas. papildu izmaksas. Patērētājs sedz tiešos izdevumus, kas saistīti ar Preces atgriešanu. Ja Gadījumā, ja Produkts ir pakalpojums, kura sniegšana – pēc patērētāja skaidri izteiktas piekrišanas. patērētāja pieprasījuma, izpilde ir sākta pirms atteikuma termiņa beigām. periodā, patērētājs, kurš izmanto savas atteikuma tiesības pēc tam, kad pieprasījumu, ir pienākums samaksāt par jebkādu izpildi līdz atteikumam no līguma. Maksājuma summu aprēķina proporcionāli tam, kas ir sniegts, ņemot vērā līgumā noteikto cenu vai atlīdzību. Ja cena vai atalgojums ir pārmērīgs, šīs summas aprēķināšanas pamatā ir sniegtā pakalpojuma tirgus vērtība. sniegtā pakalpojuma tirgus vērtība.

Tiesības atkāpties no distances līguma neattiecas uz patērētājs attiecībā uz līgumiem:

  • par pakalpojumu sniegšanu, ja Pārdevējs ir pilnībā izpildījis pakalpojumu ar ar patērētāja skaidru piekrišanu, kurš tika informēts pirms līguma noslēgšanas. izpildi, ka pēc tam, kad Pārdevējs ir sniedzis pakalpojumu, viņš zaudē atteikuma tiesības;
                          . Pārdevējs zaudē atteikuma tiesības;
                        • kuru cena vai atlīdzība ir atkarīga no svārstībām finanšu tirgū, pār kuriem Pārdevējam nav nekādas kontroles un kuri var rasties. pirms atteikuma termiņa beigām;
                        • kurā priekšnesuma priekšmets ir ražojums, kas nav rūpnieciski ražots, ražoti pēc patērētāja specifikācijām vai kalpo viņa individuālo vajadzību apmierināšana;
                        • kurā priekšnesuma priekšmets ir produkts, kas ātri bojājas vai kuram ir īss derīguma termiņš. bojājas vai ir īss glabāšanas laiks;
                        • kurā izpildes priekšmets ir Produkts, kas piegādāts ar aizzīmogotā iepakojumā, kuru pēc iepakojuma atvēršanas veselības vai drošības apsvērumu dēļ nevar atdot atpakaļ. veselības vai higiēnas apsvērumu dēļ, ja pēc piegādes iepakojums ir atvērts;
                        • kurā izpildes priekšmets ir Produkti, kas pēc piegādes, pēc savas būtības ir nesaraujami saistītas ar citas lietas;
                        • kuru izpildes priekšmets ir alkoholiskie dzērieni, kuru cena par kuras cenu ir panākta vienošanās, noslēdzot pārdošanas līgumu, un kura kuru piegāde var notikt tikai pēc 30 dienu termiņa beigām un kuru kuru vērtība ir atkarīga no tirgus svārstībām, kuras Pārdevējs nevar kontrolēt;
                        • ja izpildes priekšmets ir alkoholiskie dzērieni kontrole;
                        • ja patērētājs ir nepārprotami pieprasījis, lai pārdevējs ierodas pie viņa. ierasties pie viņa, lai veiktu steidzamus remontdarbus vai apkopi; ja Pārdevējs papildus sniedz arī citus pakalpojumus, kas nav pieprasītie. patērētājs ir pieprasījis vai piegādā Produktus, kas nav rezerves daļas. nepieciešams, lai veiktu remontu vai tehnisko apkopi, atteikuma tiesības attiecas uz patērētājam ir atteikuma tiesības attiecībā uz papildu pakalpojumiem. vai produkti;
                        • ja priekšnesums sastāv no skaņas vai vizuāliem ierakstiem. vai datora programmatūru, kas piegādāta aizzīmogotā iepakojumā, ja pēc piegādes iepakojums ir atvērts;
                        • laikrakstu, periodisko izdevumu vai žurnālu piegādes līgumi, izņemot šādus līgumus. abonēšanas līgumu;
                        • noslēgts līgums publiskā izsolē;
                        • .
                        • izmitināšanai, kas nav dzīvojamās telpas. dzīvošanai, preču pārvadāšanai, automašīnu nomai, ēdināšanai, pakalpojumiem atpūtas, izklaides, sporta vai kultūras pasākumi, ja līgumā ir norādīts izpildes datums vai periods. pakalpojums;
                        • par digitālā satura piegādi, kas nav ierakstīts materiālā datu nesējā. materiālo informācijas nesēju, ja darbība ir sākta ar patērētāja iepriekšēju skaidru piekrišanu. ar patērētāja skaidri izteiktu piekrišanu pirms atteikuma termiņa beigām un pēc tam, kad beidzies atteikuma termiņš. Pārdevējs ir informējis viņu par atteikuma tiesību zaudēšanu. līgums.
.
Informatīvais biļetens

*Saņemiet jaunāko informāciju par mūsu piedāvājumiem, akcijām un īpašajiem piedāvājumiem! *Reģistrējieties mūsu jaunumiem jau šodien!